Veilig en wel aangekomen - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu Veilig en wel aangekomen - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

Veilig en wel aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Theseus

04 Februari 2014 | Griekenland, Kreta

Griekenland, Kreta:


Het was me m'n reis wel weer. We hebben last gehad van een storm, maar we zijn toch veilig aangekomen op Kreta. Minos heeft ons gastvrij ontvangen. Hij vindt het goed dat ik de Minotaurus wil vermoorden. Minos vindt dat beest namelijk irritant worden.

Ik heb nu zijn dochter gezien, Ariadne. En wat is zij knap!! Ik geloof dat zij mij ook leuk vindt, want ze knipoogde naar mij. Ik ben echt helemaal in de wolken en ik ga vragen of ze met me wil trouwen.
Als ze dat niet wil dan neem ik haar gewoon mee naar Athene, of ze nu wil of niet. Want zo'n chick laat ik niet aan mij voorbijgaan.

De zee van Kreta is erg mooi en de mensen erg aardig. Echt een aanrader om ernaartoe te gaan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Ik ben een jonge, sportieve man, die wel van een knokpartijtje houdt. Ik reis vooral door Griekenland, dus daar zal je het meeste over lezen.

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 2642

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 09 Februari 2014

Weekje Kreta

Landen bezocht: