Terug op veilige thuisbasis Athene! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu Terug op veilige thuisbasis Athene! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

Terug op veilige thuisbasis Athene!

Blijf op de hoogte en volg Theseus

09 Februari 2014 | Griekenland, Athene

Griekenland, Athene:


Nou, nou, nou, het was me m'n weekje wel weer. Het was erg de moeite waard om naar Kreta te gaan, maar wel jammer dat Ariadne weer terug moest.
Ik ben best wel dom geweest want ik zat nog steeds met die Minotaurus in mijn maag en daarom was ik vergeten de witte zeilen te hijsen.
Ik had namelijk met mijn vader afgesproken dat ik de witte zeilen zou hijsen als alles was goed gegaan en ik nog zou leven.
Nu is bijna alles goed gegaan maar mijn vader heeft zelfmoord gepleegd toen hij de zwarte zeilen zag en dus dacht dat ik dood was.
Beetje dom, maar het was toch een fantastische week!! En hoe het verder gaat met de 'oorlog' tussen Kreta en Athene? Wel, Minos is vanmiddag langs geweest om te zeggen dat hij zich aan zijn afspraak moest houden en dus de 'oorlog' moest stoppen. Als je het mij vraagt was hij gewoon bang voor mij, de heldhaftige Theseus. Omdat ik zo sterk ben en nu koning ben geworden (omdat mijn vader dat niet meer is). Ariadne was er helaas niet bij, ik hoop dat ze goed is aangekomen!

Ik ga nog meer dingen doen, maar dat zien je later wel. Eerst even uitrusten van deze reis!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Ik ben een jonge, sportieve man, die wel van een knokpartijtje houdt. Ik reis vooral door Griekenland, dus daar zal je het meeste over lezen.

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 2636

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 09 Februari 2014

Weekje Kreta

Landen bezocht: