Minos was kwaad!! - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu Minos was kwaad!! - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

Minos was kwaad!!

Blijf op de hoogte en volg Theseus

08 Februari 2014 | Griekenland, Naxos

Griekenland, Naxos:


Ariadne is dus met mij meegegaan naar Naxos. Het was heel gezellig. We hebben een goede keus gemaakt qua eiland, het is er zonnig en het is er lekker warm. We hebben een vuurtje gemaakt en lekker vlees gebraden. Het smaakte verrukkelijk.

Het was heel erg gezellig totdat ik hoorde dat Minos heel erg kwaad op mij was geworden. Dat kwam omdat hij het er niet mee eens was dat ik zijn dochter had meegenomen zonder dat hij dat wist. Ik heb Ariadne dus maar snel op de eerste roeiboot terug naar huis gezet. Ze moest wel zelf roeien...

Tegen de kinderen, die verbaasd waren omdat Ariadne opeens weg was, heb ik gezegd dat Dionysos haar heeft meegenomen. Ik denk dat ze het geloven. Maar ze kijken mij wel de hele tijd argwanend aan.
Gelukkig moesten ze niet huilen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Ik ben een jonge, sportieve man, die wel van een knokpartijtje houdt. Ik reis vooral door Griekenland, dus daar zal je het meeste over lezen.

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 2637

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 09 Februari 2014

Weekje Kreta

Landen bezocht: