Minotaurus gedood!! - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu Minotaurus gedood!! - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

Minotaurus gedood!!

Blijf op de hoogte en volg Theseus

07 Februari 2014 | Griekenland, Kreta

Griekenland, Kreta:


IK HEB DE MINOTAURUS GEDOOD!!!
Ja ja, dat doet deze sterke jongen wel even. Gewoon hupsakee, speertje erin en dood was dat wilde beest.
Het gekrijs van dat beest was wel verschrikkelijk. Het leek net alsof er een mens stierf. En dan dat hoofd, al dat bloed dat er uitspoot, er leek geen eind aan te komen. Minos is er erg blij mee.

Ik heb trouwens besloten dat ik Ariadne gewoon meeneem, het maakt me niet uit of ze tegenstribbelt. Ze gaat lekker mee naar Athene zonder dat haar vader Minos dat weet. Ik hoop dat hij niet boos wordt als hij het hoort.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Ik ben een jonge, sportieve man, die wel van een knokpartijtje houdt. Ik reis vooral door Griekenland, dus daar zal je het meeste over lezen.

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 2632

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 09 Februari 2014

Weekje Kreta

Landen bezocht: