Weekje naar Kreta - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu Weekje naar Kreta - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

Weekje naar Kreta

Blijf op de hoogte en volg Theseus

02 Februari 2014 | Griekenland, Athene

Griekenland, Athene:


Hallo allemaal,
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Theseus en ik ben de sterkste en knapste jongen van Athene en iedere meisje wil met me! Ik ben een koningszoon, dus waarschijnlijk willen die meisjes vooral met me voor het geld. Het lijkt mij erg leuk om mijn avontuurlijke vakanties op deze site te zetten en ik hoop dat veel mensen van mijn verhalen zullen genieten!!


Ik ga morgen voor een weekje naar Kreta. Ik heb er best veel zin in omdat ik heb gehoord dat het een leuk eiland is waar altijd iets te doen is. Eigenlijk moet ik naar Kreta omdat ik met wat vrienden heb gewed dat ik nooit de Minotaurus zou kunnen verslaan. De Minotaurus is een half mens, half stier dat is opgesloten in een enorm labyrint. Volgens de weddenschap moet ik ook nog dat ik zeven jongens en zeven meisjes meenemen. Ik moet ze laten zien hoe een Athener zijn vijanden verslaat. Ik weet eigenlijk niet waarom die meisjes mee moeten, maar het moet van de weddenschap.
Gelukkig is dat beest natuurlijk een peulenschil voor een gespierd iemand zoals ik.

Ik moet nog even vertellen dat we een oorlog hebben gehad met Kreta, dus ik mag geen stomme dingen doen van mijn vader. Dan zou ik per ongeluk weer een nieuwe oorlog kunnen ontketenen. Hij heeft mij gelukkig wel toestemming gegeven om ernaartoe te gaan.
Ook heb ik gehoord dat er een leuke chick rondloopt op Kreta, ene Ariadne. Ze zou heel zorgzaam en lief zijn. Mij een zorg want ze is een prinses. Dat betekent als ik met haar trouw, ik koning wordt van Athene én Kreta!
Dubbel zoveel macht!! Dan moet ik natuurlijk wel haar oudere broers en zussen verbannen of haar vader Minos intimideren. Maar dat gaat wel lukken!

Op naar Kreta!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Ik ben een jonge, sportieve man, die wel van een knokpartijtje houdt. Ik reis vooral door Griekenland, dus daar zal je het meeste over lezen.

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 2633

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 09 Februari 2014

Weekje Kreta

Landen bezocht: