Voorbereiden voor de reis - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu Voorbereiden voor de reis - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

Voorbereiden voor de reis

Blijf op de hoogte en volg Theseus

03 Februari 2014 | Griekenland, Athene

Griekenland, Athene:


Nou, alles is voorbereid en ik kan gaan. Ik moest het volk overtuigen dat ik alleen in vrede ging en niet om weer een nieuwe oorlog te beginnen. Daar hebben ze geen zin meer in zeggen ze.

Toen heb ik rustig uitgelegd dat ik een weddenschap heb met een aantal vrienden en dat ik die moet nakomen. Ze zeiden dat ik niet tegen de Minotaurus moet gaan vechten, omdat dat beest het lievelingetje van Minos is. Ze zeggen dat ik dan weer een nieuwe oorlog ontketen. Maar wat weten zei daar nou weer van... Het zijn maar stomme burgers die geen flauw benul hebben van politieke zaken.

Ik heb er zin in, en daar gaat het immers om!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Ik ben een jonge, sportieve man, die wel van een knokpartijtje houdt. Ik reis vooral door Griekenland, dus daar zal je het meeste over lezen.

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 2628

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 09 Februari 2014

Weekje Kreta

Landen bezocht: