Doolhof bekeken - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu Doolhof bekeken - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

Doolhof bekeken

Blijf op de hoogte en volg Theseus

06 Februari 2014 | Griekenland, Kreta

Griekenland, Kreta:


Ik heb vandaag het doolhof bekeken waar die zogenaamd sterke Minotaurus in zit. Ik geloof dat het echt een eitje wordt om dat beest te verslaan.
Het doolhof is heel erg groot. Dus ik denk dat die spullen die ik van Ariadne heb gekregen wel van pas komen.
De kinderen zijn ook mee gegaan om te zien hoe ik de Minotaurus ga vermoorden. Zo zien ze hoe een echte man een beest vermoord zonder medelijden.

Het eiland is zeer geschikt voor kinderen. Ze kunnen alles doen wat ze willen en je hebt er geen last van. Iets wat mij heel erg bevalt, want ik ben het liefste alleen samen met Ariadne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Ik ben een jonge, sportieve man, die wel van een knokpartijtje houdt. Ik reis vooral door Griekenland, dus daar zal je het meeste over lezen.

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 2629

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 09 Februari 2014

Weekje Kreta

Landen bezocht: